چگونه برای جلوگیری از Nefrarctia برای بیماران دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از Nefrarctia برای بیماران دیالیز

دیالیز یک فن آوری است برای حذف آب اضافی، سموم و زباله های بدن از طریق دستگاه درمان. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، به جای محافظت از کلیه، عملکرد کلیوی را آسیب خواهد دید. عملکرد کم حجم ادرار و نفرونیکاست. و سپس، چگونه برای جلوگیری از nephrarctia برای بیماران دیالیز؟

بهترین راه برای درمان نفراکتومی در بیماران دیالیز، بهبود عملکرد کلیه است تا از دیالیز اجتناب شود. وقتی کلیه از بدتر شدن محافظت می شود آتروفی کلیه متوقف می شود. بنابراین، چگونه برای کمک به بیماران دیالیز بهبود عملکرد کلیه

درمان با سم زدایی می تواند به بیماران کمک کند تا از شر تمام سموم پنهان در بدن با عوارض جانبی کمتری خلاص شود. تا حدودی می تواند جایگزین دیالیز برای کمک به بیماران علائم و محافظت از کلیه شود. علاوه بر این، درمان با سم زدایی می تواند یک محیط اطمینان برای دیگر درمان ها برای ایجاد یک اثر بهتر ایجاد کند.

در این مورد، بیماران درمان طبیعی مانند ماساژ پزشکی میکرو چینی، درمان داغ فشرده، حمام کامل حمام، درمان حمام پا، درمان چرخه، درمان Moxibustion، ایمونوتراپی یا سایر داروهای چینی برای گسترش عروق خونی، دفع لخته شدن خون و ترویج گردش خون به منظور بهبود کلیه آسیب دیده.

وقتی کلیه بازسازی می شود، علائم تجویز می شود، آتروفی کلیه مهار می شود و دیالیز می تواند منع شود.

محدود به طول مقاله، ما نمی توانیم همه چیز را از درمان ها نشان دهیم. اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی هستید، لطفا گزارش آزمایشی آزمایشگاه و اطلاعات تماس خود را به sjzkidneyhospital@hotmail.com ارسال کنید. کارشناسان ما وضعیت فیزیکی شما را تجزیه و تحلیل کرده و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: